4 januari - BF+1 - Go´Morron!

Sov en alldeles lång o skön natt, vi har ruggigt kallt i vårt sovrum o jävlar så man sover bra då. Blir väl värre för den lille när den väl behagar att dyka upp, något svalare än i magen kan jag tro..
-
Inga mer känningar än igår, nästan tvärtom.
Så typiskt att det är så fint väder så fort det är "jobbdag", när Claes har vart ledig har det vart mulet varje dag, vintern  blir ju så mkt härligare när solen gassar på. Aja, ska ut med Hubbe nu om han har vaknat klart, sen ska jag göra i ordning mig för en dag nere på stan. Eller dag o dag, ska ner o köpa en pyjamas till lillen, insåg det i morse när det var så kallt att det har jag ju helt missat..., skulle vilja hitta en mysig filt också. Fick en Klippan filt av svärmor i julklapp, hade önskat mig en sån, den bruna med fina apor på, det är en ullfilt så den är bra o ha i vagnen när det är super kallt, men den är inte så mysig o ha i sifon direkt, lite stickig. (Apropå det, en gång i tiden så låg jag i som fan o stickade........)
Sen ska jag ta tag i o städa bilen, jag o Claes har ju åkt runt som två taikon, eller zigenare nu i två månader, folk lär ju ha trott att vi bott i den där jävla bilen.
-
Sen är det dags för lite storhandling, så kuul!
_
Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: kim

den där ungen kommer ju aldirg komma ut verkar de som. kom igen nu otto för FAN! =)



idag blire uppvärmning inför kvällens lopp. ska nog in på interspört å köpa lite tillbehör! =)

2010-01-04 @ 11:07:37
Postat av: Lotta

Nej, det verkar som det är fästvalla under fötterna på Otto :) Oh, vad är det för tillbehör då? Claes köpte "lite" grejjer han med.. det börjar bli en dyr hobby, haha, vart ska ni åka sen?

2010-01-04 @ 11:24:26
Postat av: Anonym

jag hade tänkt mig ett par skidstrumpor som absorberar den fuktiga svetten, ett par skidhandskar i smidigt format. sen hade jag gärna velat haft en heldress, men det tillåter inte ekomnomin den här månaden. blir nästa.



om vi hinner åka nåt ikväll blir de antingen spåret i sala eller heby. beror sig på lite när vi kommer tillbaka från uppsla.

2010-01-04 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0