ananas

sitter o äter ananas, de svider om läpparna o jag börjar bli lite illamående av det. och faktum är att det börjar komm alite små känningar - men jag känner mig själv rättså bra o inser att det bara är inbillning, o jag tror absolut inte att det skulle bli något idag.....
har städat o gjort fint här hemma, vart ner på stan o införskaffat en par fina gråa mysbraxer på intersport, har insett att man nog kommer att leva i sånna ett tag framöver o jag har ju haft tendensen att måla i varje par jag äger, o något städad kan man ju försöka se ut..
ska trycka i mig lite ben anf jerrys chew chew nu så de blir lite svalka i munnen. kanske man skulle baka en kladdkaka också.. Jag tror du ryker carro..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0