Hej!

I dag är det fredag - som om jag känner någon skillnad.
Sov en hyfsad bra natt, eller jo den var bra, Har nog blivit lite bortskämd av min lilla groda som för första gången själv i natt sa till om ett mål mat när kl hade passerat 04, jag var svinigt trött o sa till han snällt "Men Nils, det är snart morgon, blunda lite så är vi snart där". Han lyssnade inte till mina bedjande ord. Han fick ett mål o jag vaknade senare av att både han o jag hade somnat under proceduren. I vanlig ordning så innebär mat - bajs. Så det var bara upp o byta på lillen. Sen somnade vi om o det var dags för mål nr 2 när klockan var 7, samma veva igen. Sen ville han ligga o snacka ett tag innan han knoppade, men då sa jag faktsikt att "Nils, mamma ska bara vila ögonen, men jag lyssnar" sen sov jag djuupt tills 09, då vägrade han vakna istället, undra hur djupt han gick i sitt samtal.
-
På förmiddagen så dök Pauline upp, med såå jävla söta små virkade tofflor/skor, så jäkla fina. Just nu var dom på tok förstora, men det är tveksamt om han någonsin kommer få ha på sig som där - bara titta, inte röra! :) Bedårande! TACK!
-
Nilsebo, jag o Hubbe drog ut en veva o han ligger o sover i sin vagn gott efter det. Jag tog ett ryck o städa i badrummet och sortera upp alla berg av tvätt. Måste ta hit torktumlaren snart, får sinne på det här o hänga tvätt. Arma människor som har "tvättestugetid" o förhålla sig till den dagen storken dimper ner sitt byte. Jisses.
-
BVC ringde igår o ska komma på måndag på hembesök, huga...
-
Magen min mår bra nu, eller bra o bra jag är någorlunda som en människa igen. Jag kan röra mig, det är en bra sak. Har diagnoserat mig med magkatarr eftersom det känns som jag ska avlida efter varje måltid. Så nu är det bara dofilus som slinker ner. Varierande o kul, känns toppen när Tommy o kanske Martin kommer på pizza ikväll..., ett fat dofilus......... får snitsa till det med banan kanske.
Ställde mig förresten på vågen, har gått ner 8 kg - tjoho!
-
Nu ska jag väcka prinsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0