Majäämi

Helveete så hungrig jag är nu. Henrik Alriksson, tränare för HAIF o med ett lockigt hår som en lite bagge - han kan lägga träningstider han. Mannen borde veta hur important fredagsmys är. Sitter här med svidande mage o väntar på pizza. Come on!
-
Jaha, dagen började stressigt precis som jag beskrev igår. Men sen fick min överbeskyddande far och mor nys om att jag skulle "ge mig ut på hala vägar i KLASS 2 VARNING" så det var ju bara ställa in, illa kvickt. Eller mig var dom nog inte så rädda om, det var mest Nils, skitsamma var det om jag fall av.
-
Så det blev lunch på Gömman, o sen en promenad med Nils o mamma i de gamla Hubbe hoodsen. Det gilla han. Kungen av dammarna.
-
Sen kan jag berätta att jävlar vad det tvättas här hemma... holy moly.
-
imorrn blir det förhoppningsvis långpromenad med några damer för att senare följa upp kvällen med Thai och Natti godis, ska bli otroligt härligt. Grabbarna ska ha HAIFA på Rockland, det kan dom få göra. Så myser vi med Nils.
-
Om det kunde komma nån pizza snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0