Paradistisdag.

Här har det stått till, i två dagar - jösses! Ni måste vara som galna nu?
-
I går blev det en stadsfika med Karin, Kim och Madde. Madde gjorde karriär direkt, tog examen på lördagen, jobbintervju på måndagen och besked om jobb på eftermiddagen, de är fan o klättra på karriärsstegen det :)
-
Sen hängde sällskapet minus Karin som skulle hem o leta rätt på 365 par trosor o slänga ner i sin Australien väska till me casa. Nils var i goda händer hela kvällen kan man säga!
-
Idag har vart en sån här dag som bara försvann, jag var trött som ett hus i morse o bad Claes att byta på lillen o sen lägga tillbaks han i bingen, han vart ju såklart klarvaken efter blöjbytet o låg o gnydde, "gny på" tänkte jag, men här lär morsan sova. Vakna upp till elva med en ännu mer sömntucken son. Skönt, fast kände ändå att jag kunde sovit minst ett par timmar till, har sett ut som en vampyr under ögonen idag.
-
Ner till jobbet, käkade lunch, gick hem till mamma som fick lite kvalitétstid med gossen o sen släpade vi oss hem i snömoddet, fyfan vad svettigt det var. Men, men nu har man ett par kg att bli av med, så det är bara släpa på.
Sen var vi o bigshoppade food till veckan, Claes slängde ihop ett par formedabla pannkakor och jag sitter här o inväntar paradise o att jag ska få göra en djupdykning i min godispåse - ni vet jag som skulle ner i vikt!
-
Ny dag med nya äventyr i morgon, jävla skit hej då till karin, jag hatar sånna moments, fasoner o dra till Aussie sådär i ett år....

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kommer å gosar ikväll! Blir nog lite med Nils oxå.. =) puss

2010-01-20 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0