Premiär doppet

Natten har väl inte varit lika perfekt som de två första, en något grinig Nils - hela dagen var så i går.
Men idag har han tagit igen sig, han har sovit igenom hela dagen i stort sett, vilket inte får mig att "huuuurreya" inför natten. Hur som, började med att Carro komförbi, så drog vi till Barnen Hus i Västerås, hittade min kudde och lite kläder till Nils, strl 44. Får se om det kan passa.
Nils hängde på o sov från Sala - Sala, han verkar inte dela sitt shoppingintresse med sin mor.
-
Sen kom vi hem o grabben fortsatte o sova, så de blev till o städa o tvätta o göra det som kännts som det blivit något åtsidolagt, alla tvättberg o dammråttor ökar. Sen kom Madde, Rille, Kim o Erik förbi, med jättefina outfitsen till Nils, jättekul med lite smått - strl 48 på ett litet kit, så kul att han kan ha något redan nu :) Så jag ska skynda o tvätta så de finns för han o hoppa i i morgon. Undrar jag när de blir ren erik och rille junior ja.. hoho!
-
Nu på kvälls kvisten så var det dags att introducera Nils för vatten för första gången, eftersom vi absolut inte fick bada han på BB för Galten eftersom jag o Claes var så så hemska o tog en "tidig hemgång", 30 timmar efteråt. Sen har vi bara inte hunnit med det, så ikväll var det dags! Vill inte påstå att Nils tyckte det var fullt lika mysigt som jag o Claes hade förställt oss, men ren blev han :) Sen fick han lufta rumpan på Claes, det innebar en nerkissade mage på pappa o en ännu blötare fåtölj under. Så kan det gå!
-
I morgon ska Claes jobba... Så vi får klara oss själva, men jag, Nils o hubbe ska ta en promenad till jobbet o käka lunch tillsammans med pappa.., ska även passa på o gå in på säkra o fica en försäkring åt lillen..
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

ååhh, va mys med bad!! han är bra jävla go den där nils..

2010-01-11 @ 14:19:00
Postat av: pauline

goding!

2010-01-11 @ 14:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0