gräsingar

Jag o Nils ligger ute i solen, fast nu är den i moln. Han har fått ett tält som han glassar i , fint! Jag borde gå ut o gå av mig en massa fett. I tisdags var det fullt upp, både morsor o barn i trädgården o sen på kvällen åkte vi till Evelina som hade veckan middagsklubb tillsammans med emma. Jag får lite panik. Så jävla kul o träffa alla o bara asgarva en helt vanlig tisdagskväll. Det där var ett bra iniativ. I går var ja o claes o shoppa lite åt Nils, sommarkläder. Men de behövs nog lite till.... Sen vart det grillning och matchkollande ute i Vittinge på bröderna eklund. Mysig kväll! Nej nu ska jag återgå till solandet - Nils tackar Ellen för det fina nappbandet, he has it jämt! :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: pauline

tisdagsmiddag is the shit! o klart nilseboy skulle ha ett nappband :)

2010-06-03 @ 15:52:06
URL: http://paulasbohag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0