Åh när försommarn kom, över grå kapuschong..

Vilken härlig daag! Grattis till oss som för två månader sen fick världens bästa present någonsin! Nilsebo två månader, herregud, snart är han 12. I morse vart det långsväng med Hubbe, sen hem svida om, ner på stan, shoppade loss lite - den gröna jackan bla! Sen en promenad med Hubbe i stan o sen tillbaks till huset, där blev det matning, blöjning o sen iväg till Heby för att kika in fotbollsfarsan! Skönt med en sol som värmde gott i nyllet! Sen drog jag o Kilu till Morgongåva o köpte lite candy, claes åt några stycken o sa: Vi måste fylla på med mer, det här räcker ju inte ikväll!! Ok. i går var det dalarna, jättetrevlig dag, men lite väl mkt in o utpackande med Nils, tror inte mor min riktigt hängde med på att han var med alla gånger...... Men skithärlig dag annars, hittade en affär som jag kunde vart i hela jävla eftermiddagen, Lantliv, gud så mkt fint, hittade äntligen mina korgar som hänger i tre olika storlekar under varann, den hänger nu i köket full med lök o äpplen! Happy days! i dag slog det mig, här skall det anmälas till vårruset o jag söker efter ett lag så vi kan ha pick nick efteråt, vilka vill joina? Kilu o jag står just nu som stadiga medlemmar. Man behöver inte springa för o vara med i laget...... come on! Nu ska jag o Nils do som cottling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0