Dalaland

I natt vart det en matrast för Nils, men det var helt Ok, sen var claes go´och tog upp han i morse för mys o blöjbyte o jag fick sova vidare, jag till 07.30. i går kom kilu förbi o sen hängde jag med till heby town. Vi tog med oss hund o vagn o promenerade ner till haif träningen på tegelvallen. Spännande, men ganska snabbt insåg vi att det var roligare o slänga oss på soffan hemma hos henne. så det gjorde vi. Sen kom Claes, Topan, Macke o Karin också, de första grabbarna kom också med en torsdags pizza åt oss, fint! Trevlig kväll o komma ut i från månsols fortet!! Nu sitter jag o väntar på att Maria montasami ska komma till The Voice o sen ska jag hoppa in i duschen o börja göra mig iordning för dagen, jag, morsan o Nils ska dra till Leksand, det blir mysigt! Vi ska ta padres bil eftersom inga av våra vinterdäck är sådär jätte hundra, o han sitter ändå på ålandsbåten i hamnen för den kom aldirg ut pga isen, ha, villken miss. Så jag skulle få bli chaufför för den stora bilen hade då mamma aldrig kört förut, så det gick ju inte att hon skulle köra, så då kanske man skulle ta svängen förbi Sågmyra till outletet där, kolla in deras hemsida. Åh! Hittade massa fint till Nils, Svea hoods till våren, det vore väl nåt!? Ha ett trevlig Fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: pauline

kör lungt nu. sågmyra är kuuul :)

2010-03-05 @ 09:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0