I´m a killer

I dag när jag åkte hem från Morgongåva, var där o köpte den förbannade hundmaten. Så såg jag en fågel - precis framför bilen i höjd med motorhuven, PANG - o den lilla, eller ganska stora fågeln (typ skata) swischa förbi ner på vägkanten. Madde som vet att jag är lite blödig för sånt här efter att jag trodde att jag körde på en mus på väg hem från sätbrunn så var jag tvungen o vända o se om jag kanske bara inbilla mig vad som nyss skett. Men inte, där låg den, alldeles DÖD, usch jag fällde en tår på vägen hem, den lilla fågeln som nyss var så levande hade jag skickat till himlen - o det var inte med egen maskin. Aldirg dödat ett sånt stor djur... Hur som - dagen i dag. Jag tog hund i vagn o gick mot teknikhuset, så jävla skönt väder!! VÅR!! Sen bytte jag vagn o hund mot bil med bilstol, in med Nils o med andan i halsen slog jag mig ner på BVC, kommer alltid sent. Kan inte förstå. Nils hade blivit ett halv kilo tyngre EXAKT på grammet 5000g, o 59cm lång. Det märks att han inte växt så mkt på längden för nu börjar det bli lite chubby! Gullunge! BVC damen trodde jag hade bytt ut Nils för hon tyckte han hade ändrats så mkt på senaste 3 veckorna..., sen slog det henne att hon nog aldrig sett han vaken heller.. :) Hur som, ner på stan köpte med oss en varsin sallad, upp till nya kontoret o käka, sen vidare till morgongåva o sen hände det förrädiska... Kom nyss hem från en PW, hörde Nils vrål enda till vägen, stackars Claes en övertrött Nils är inte lätt o handskas med, han har vart vaken från 15, men nu har han sovit ett tag o lär nog fortsätta med det o jag som ska få besök av MARRRRY snart o lovade att Nils skulle vara vaken.. :/ Nej, nu ska ja hoppa in i duschen, i morgon är claes ledig o vi ska röja i gamla lägenheten, sen ska vi på BVC möte!

Kommentarer
Postat av: Madde

Too bad med fågeln.. du är en hemsk människa! =) Krama både mary och nils från mig!! myyys!

2010-03-08 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0