Jävla Low Carb...

Vaknade i morse med världens feberfrossa, svettades o frös o var alldeles blöt. Kunde knappt ställa mig upp o var lite yrslig, kände att min energinivå var rätt obefintligt. Så jag gick upp o tog ett gott surt saftigt äpple o en härlig macka, men känner mig fortfarande helt skakig, fyfan, Det slog mig att det kanske är sådär med den här metoden när man ammar, Nils ska ha mat minst 3 ggr om natten o det har aldrig hänt förrut förrens den här veckan.. så han kanske inte får tillräckligt. Ska köra på någorlunda, men huvudsaken inte man mår så här eller att Nils tar skada. Claes är rättså nöjd, som sist när höll på med LCHF så rasar den fan fullkomligt i vikt. Sen i måndag har närmare 3 kg försvunnit o i morse gled han upp med ett leende o hade på sig en skjorta han inte haft på säkert 2 år.. det är ju inte sant. En sak vad vågen säger men när han verkligen kunde ha den där o den satt dessutom helt perfekt så börjar man ju undra... Nej nu har jag packat ner Nils i vagnen o ställt ut han så han får sova av sig, det ska jag med passa på o göra, Hubbe är med C på jobbet så slipper tänka på han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0