Kom o köp snö!

Ja, i går satt man här utanför, jag o morsan o Nils o sola o slängde snö leta fram massa saker som tydligen fanns under snön. Idag är det väl borta igen, fan vad lite vitt kan göra en så glad och så förbannat less. Julen - helt ok. I fredags åkte jag o min lilla familj till uppsala, C köpte nya fotbollsskor o jag en tyramyra napphållare till Nils, big shopping day. Jag känner ingenting för o köpa kläder längre, hoppas att det är något övergående!! Sen strosa vi runt o Nils tyckte det var skitmysigt o ligga o kika upp i alla affärer vi var in i. Sen upp till Waynes för lite fika o sen drog vi vidare hem till Maddo på lite Nils mål o blöjbyte. Sen hemmåt! Hem till morsfarsan o käka thai o hängde lite. I går var jag o Claes faktiskt på en husvisning, det var kul, haha... Claes, han kan han. Sen ner på stan, C åkte till sin match o jag o Nils hängde på stan, köpte ett par vårskor, ville ha så många, men först ut ett par blekrosa tygskor, fudnerar på att återigen köpa ett par vita lights, förra årets är slut. Sen fanns det ju ett par skitsnygga gula också.. och ett par bruna lights. Vi får se. Sen tog morsan med sig hunden upp till huset och jag o Nils promenerade, gud så jag njuter åt alla asfalterade vägar - o längs kanten börjar de bruna gräset komma fram. Men idag är väl lyckan borta. C kom hem o vi passade på o ta en proemanad till vårvärmen, Nils hade lega tillräckligt i vagnen så han fick åka i bärselen på pappan, skitskoj tyckte han, STORA ögon. Sen belv det matshopping o Peter kom över på fläskfilé i vitlöksgegg o färsk pasta, återigen så kände vithajen blodsmaken o det blev ett jävla liv när mamman skulle få äta..suck. Sen glodde vi på Paranormal activity, jag o peter satt i varsitt hörn med en kudde över nyllet i äkta Madde stylisch o C den jävlen fick sitta rätt upp o ner i mitten utan skydd, haha.. PANIK. Den var lite obehaglig faktsikt, just det där när man inte vet vad man ska vara rädd för.... P drog o vi gick o la oss, närmare 03 så ringde det på min mob o jag HATAR när det rringer på nätterna, tror jämt att det är ett samtal om att något har hänt, nån dött eller nåt. Kände inte igen numret o svarade inte, ringde en gång till, svarade o då var det securitas som hade fått in inbrottslarm på gallerian. Claes tog med sig Hubbe o åkte ner o jag låg hemma o var livrädd, kände att jag befann mig paranormal filmen, haha.. men han kom hem sen o det var glapp i dörren. Nej, nu ska jag äta lite chipsrester o sen får vi se vart den här dagen tar vägen, kanske ska rulla en snögubbe...

Kommentarer
Postat av: Snuffe

TJA polers!

Tack för inlägget i vår blogg. Men du, det går inte att reta min matte till vansinne i skogen, där älskar hon att gå med oss. Så du får allt hitta på nåt annat att reta henne med. He he......



Boxertacklingar din bästis........

2010-03-21 @ 17:27:55
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0