Lovely!

I går var Nils totalt förjävlig att handskas med. Han skrek nonjävlastop. Var det inte i vaket tillstånd så var det i sömnen. Dagen fullkomligt sprang iväg o sen var visst kl 17 o jag skulle till Kim för o träffa upp henne o Madde. Sen blev det en härlig "smalkorv" i ett liten "tunnbrödrull, med mos i?" för damerna medans jag tog kebab med bröd. Inte ok. Sen kikade vi på fussball, kallt tyckte damerna, spec den till höger om mig, så vi drod nångång i andra halvlek. Claes var den enda som inte hade förstånd med sig på planen, den enda som var flint o utan mössa. Vi drog o handla o sen hem. Där blev det burr i soffan med glass o vindruvor, Claes satt o skrek till en skräckfilm för sig själv upp på loftet, madde slockna o jag o Nils tog oss ner till bingen. I morse blev vi besvikna på vädret, o slöa inne medans vi insåg att tiden gick för fort, skynda oss ner o glodde på stan e sväng tills vi insåg att vi var fattiga o firade det med en pannkakslunch - göttigt! Madde drig till sina fritidsbarn o jag till mina morsor o bebisar. I dag var vi hemma hos emelie, fick mkt fint fika, skit gott, underliga chokladbollar som var prima! Tack för det! i dag fick nils fler medlemmar i körslaget,men han är ju överlägset högljuddast när han väl drar igång, fan det skär i öronen. Som tur var det kortvariga stunder. How ever så är det ett riktigt roligt gäng som jag lyckas fått barn i samma tid som! Gillar hela högen, ska bli kul när kidsen blir lite mer intresserade av varann! Nu blir det även babysim för de flesta hoppas ja, ja bara längtar att visa upp min blekfeta kropp under lyrören i simhallen - mumma! Nehepp, jag som håller på o komma iform ska avsluta den här svullodagen på MAX, av alla ställen. Ska hämta Peter på stationen o då skulle vi visst stanna där... ojoj. Man kan tro att Erik GSON är far till den här vattenskallen, fattas bara ett par stövlar, mössan passar nog perfekt..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0