Lovemums!

Hej på er! Vackert väder även idag! Vart glad att Kim var ledig idag o ville hitta på någonting, jag o Nils åkte o hämta Kim i heby o sen drog vi till Gränby, som jag ville åka dit, inte vart där sen gymnasiet. Nils började med ett skrikande uppförande, så han fick jag vyscha ett bra tag, sen somnade han o vi passade på o slå oss ner på världens oskönaste stolar på Barista, tur att man inte är fetare i baken för då hade det skavt på bra mkt. Bebisar är som vithajar, dom känner när mat vankas åt morsorna likt dom känner blod på milsavstånd. Så han skulle ju vakna o skrika lite till, men han var lätt sövd den här ggn. Skönt. Vi åt ruggigt goda foccatia! Sen strosade vi runt lite, blev ju mest shopping åt Nils, rensade ut hans kläder igår så det blev inte mkt kvar. Fick lite bodysar, scarfs o brallor, även den härliga "hängselbyx-fejk-overollen" på lindex, fanns inte Sala. Är nöjd. Hör n i vilken mamma jag är?! Inte en pinal till mig o hitta inget jag ville ha heller, vill looosa först innan det börjar bli lite kul med kläder. Sen fick vi något slags sug så vi åkte hem till sala o köpte lite göttigt stuff på Schelins, skar upp en liten buffé här hemma o tröck i oss, fint! Nu har Nils somnat o jag borde väl ta tag i allt som bör göras här hemma, men de skiter jag i. Här skall surfas o slappas, sen kommer de grabbar o ska kika på fotboll, i morgon är det match mellan haif - sala - kul. Får se om Claes lyckas göra mål igen, så jag någongång får uppleva en sådan händelse! Nils, Kim o kärleksmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0