Oh, what a night..

Tydligt att det var jobbigt att träffa en massa kompisar igår. Nils somnade i SING säng kl.23.00 och vaknade glatt till sin gungande luftballong fortfarande i SIN säng när klockan var 07.00. Älskade unge, gud så utsövd jag känner mig! Kim o Erik kom förbi igår efter mammorna, Nils var fortfarande i sin övertrötthetsfas o slängde kastspyor omkring sig, Kim fick ta emot en hel del, men så är det o vara bebis, Skönt ska de bli när en perioden är över. Var det någon som såg Dating in the dark"? Ha! Vilket succé program, snacka om att självförtroendet lär boosta upp sig i åratal efteråt, snacka om att utseende i all ärlighet spelar stor roll! Oh my god, hemskt! Men underhållande! Nu ska jag snart få lov o väcka grynet som precis efter mkt grin har somnat, vi ska klä om o promenera ner till pappa Claes o äta lunch ihop! Msyigt! Sen ska jag nog ner på stan o köpa den grööna vårjackan... Ha en härlig dag, hittade den här bilden, mysigt när man kan ta sig ut i hårsbäck, VÅR, come on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0