Svåra tider

Ja idag sken solen, men det var ju bara för en stund + att det blir mer snö i morrn, så den kunde inte lura till sig ett leende av mig idag. HAr vart hemma på förmiddagen o stökigt omkring, sen kom mamma o hämta mig o sen åkte vi en sväng o glodde på östs, hittade ett soffbord som jag ska köpa, imorrn. REA, o jag soim letat så jäkla länge, o där fanns den. Sen hem, upp till MArcus en stund o sen kom Emelie, Agnes, Mathilda o Viggo o hämta upp mig för en långpromenad! Härligt :) Hade vart bättre om solen lös lite mer o om vägarna var torra o trafiken mindre... tur att sällskapet höjde upp! Jag o Claes har tagit ett beslut som känns jäkligt svårt, har vart vemodigt ett tag, men de blir bäst så här, nej vi ska inte separera o vi ska inte sälja Nils på blocket, mkt lindrigare än så, men ändå drygt. Ni får veta när de är helt klart. Nu har jag kastat i mig lite mat, ska mysa med Nils nu, pappan hans är på hockey i gävle, kul kille det där! Nils fick prova på ersättning idag, det slank ner fint, känns bra med tanke på kommande helg, yehaaw! Nils med morbror o en sotis/sötis kusin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0