Upp o gå

I fredags fråga Sussie om inte hubbe kunde komma ut dit - den fan har inte kommit hem ännu! Det är skönt att få vara lite ledig ifrån honom, eller från honom det är väl mest allt meck med att få med sig hela företaget så fort det skall ut o rastas o det finns inga roliga vägar här uppe än när snön ligger tjock o han har skittråkigt, så det känns skönt att veta att han har det toppen på farmen bland alla andra wackon. Just idag tackar jag gud att han är där, sen Nils föddes har jag haft ständig nackspärr, men inte gjort så mkt åt den, det har eskalerat sig till en sjujävla spänningshuvudvärk o inatt har det inte vart jättemkt bra sömn o försökte sova på sofflocket idag efter en dos alvedon men då skulle minsann inte Nils sova. Jag dör. Fick en tid imorgon hos Mia på lite nackmassage, hoppas att det blir bättre. Så idag tänkte jag bara sova, men då fick jag höra att det kommer en mäklare hit i morgon bitti så då var det bara koppla bort huvudet o börja fejja, har bett C va hemma från träningen också så han kan hjälpa till. Japp, mäklaren ska se till att få huset sålt o jag o C ska flytta tillbaks till lägenheten på stan, jag är skitnöjd för jag har haft sån separationsångest därifrån, har inte ens velat flytta klart o har inte ens adressändrat.. har någonstans kännt att vi kommer inte att bo här uppe. Och så blev det. Kommer bli skitbra, ska bli jättekul o fixa till Nils rum. Nej nu ska plocka lite till, sen ska jag försöka ta mitt huvud med mig ner på stan o fika med Madde o Goran! Mina favoriter! Älskar er grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0