hopp!

En ny favorit aktivitet är den rooosa hoppgungan. Min son kommer bli en utomordentlig riverdansare när det här är klart! Sitter o äter tonfisk/kesomacka. gott! I morse klockan 06.20 var jag ute o gick, ska mäta på hitta.se hur långt det blev, men jag kom hem strax efter 08, så det blev en tur. När man är ute o går så blir man lätt irriterad på alla människor, men den här tiden var det inte så mkt folk ute men man hinner ändå bli det på dom få man möter. VILKEN JÄVAL SIDA ska man eg gå på?? Jag har hört vänster, men när man går under broar så visar ju oilarna att man ska gå på höger, så nu går jag på högersida o viker mig inte för nån. Förrut var det tvärtom. Idag vart en kärring tvär tjurig, men det sket jag i stod på mig o gick på höger sida. I dag ska jag ev på BVC möte, men jag vettefan om jag pallar... Sen är det dags för middagsbjudning idag, tisdag o allt, o de kommer bli fint det jag o kilu ska bjussa på. Om judinnan släpper loss vill säga, annars blir det väl nudlar. Nej hej på er!

Kommentarer
Postat av: mathilda

fördtår helt problemet. när man går med hund ska den ju vara på vä sida om en,vilket gör att man ska gå på vä sida, men när man är på en cykelbana som är tillför båda hållen, då ska man ju hålla högersida eftersom de är som en väg för gångare....jävligft rörigt. jag brukar också välja sida och stå på mig, kommer väl krocka om jag möter dig...hahah=)

2010-05-05 @ 08:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0