Sådär ja.

Helgen vart ju förjävla bra, men kort som vanligt! FRedagen har ni hör tom, o i lördags blev det en skittrevlig fest i Siggbo för Erik!! Det bjöds på roliga människor, jäävligt god mat (premär för kall potatissallad!!!) o skönsång med Tom! Nils var älskad redan utan att behövt visat sig, alla Siggbobor viste väl vem Nils var, haha, Kim!! Hade glatt kunnat stannat kvar längre men NIls sov oroligt i vagnen o vi åkte hem o la honom. I går söndag så sov vi ut rätt så bra, Nils var på toppen humör o vi beslöt oss för att ta tag i detta eländiga jävla soffprojekt! Vi åkte till allehanda soffåterförsäljare o sen såg vi den, på Nordic. Så om 4 veckor hoppas jag att vi ar den!! LIte kul modell på den, lite funkis. Shysst, kommer bryta av lite i våran lägenhet. Vi hann även med att moffa pizza o glassbuffé på pizza hut, det satt fint! Mannen framför oss i kön till att betala hade beställt 5 pizzor som han skulle hämta, den notan slutade på 1019:-!! Aldrig hört en sån nuffra på ett pizza hak. När vi kom hem så städade jag i vanlig ordning o sen åkte ja o handla o serverade senare American pancakes med bananer o jordgubbar o lönnsirap, SÅ jävla gott! I dag var det ju härligt väder... så jag o Nils o Hubert har isolerat oss inne, helt på Hs iniativ då han inte vile gå ut när de regna, inte oss emot. Nils har dessärre inte sovit alls utan bara vart en grinig skitunge, men nu har han somnat, väntar på Claes så ska jag träna o sen åka o handla o laga good mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0