Fönster.

Jag må vara extrem, men jag avskyr när folk inte begriper att man kan INTE placera saker hur som helst. Varje morgon jag åker till jobbet åker jag förbi ett hus, där det är en hörnlägenhet på bottenvåningen.., i hörnet är det ett burspråk typ, där den inneboende har gjort något så fruktansvärt som ett inredningslagbrott.  Människan i fråga har placerat "något" i varje fönster i detta burspråk där det finns tre fönster. En rund jävla adventsgrej i mitten fönstret fast i högrahörnet, en liten adventstjärna som lyser på fot i högra-fönstret i högerkanten. Och slutligen en hederlig avdentsljustake i vänstra fönsret i vänsterkant. SÅ HÄR FÅR DET INTE GÅ TILL! det ser förjävligt ut, jag måste börja åka en annan väg till jobbet - detta kan förstöra en hel dag för mig, om inte annat hela morgonen, de kliar i fingrarna och det rycker i ischiasnerven, ska jag behöva knacka på och ffå be om en omorganisation? Samma sak gäller ju tavlar, herregud.. Det borde vara lika självklart som att de ligger en bibel i varje hotellrum hur lagen för hur dessa ska hänga lyder.  Jag må vara extrem som sagt.

Idag ska vi föröska jobba på o få bort dagfan, sen ska vi till västerås - fixa lite..

Kommentarer
Postat av: Elin

helvetes jävla jobb helvete. Jag vill också åka hem till underbara(?) Sala och äta julbord at Lottas. Fuck, fuck. Kul att ni hade kul...:)

2007-12-17 @ 12:13:33
URL: http://elinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0