måndaghelajävladagen

FYFANFÖRMÅNDAGAR. Dagen började om helt annat än bra. Måndag. Jag har fullt och ut tappat bort mina nycklar, dessa existerar inte. Måndag. kom inte iväg efter att jag försovit mig, skulle ringa efter Claes så ja kunde ta hans nyckel till bilen och låsa. Då ringer hans mobil hemma på byrån - Måndag. Fick släpa med mig hubbe till bygget och få igång djungeltrummen om vart denna Claes var. Ingen visst nåt - Måndag. MEN tillslut så damp ner ett par nycklar så vi kom iväg. Sen har väl dagen bara flytit på och vart så där inihelvete jävla lång och tråkig. Skulle vilja göra ett sjujävlan till pyssel i eftermiddag - men jag tror inte att jag hinner. Skulle vilja hinna träna, kommer inte hinna det i morgon då det är STHLM - LIVE! I morgon förresten så har man en ganska så bra arbetsdag, jag och Marcus ska åka runt på studiebesök - kolla in O´Learys och Harrys - guess why ? :) Så imon ska de tryckas i sig mat i örebro så det står härliga till, sen hem och försöka komma iväg relativt skapligt så vi kan shoppa julklappar innan Sthlm live... G!

Har suttit i Photoshop pch trixat till den här lilla damen från pepparkaksbaket.. så söt!

image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0