STHLM!

Idag blir en bra dag - idag blir det en fullspäckad dag- Eller dagen. Hittills har det ju inte hänt häpnadsväckande grejjer direkt. vid 16 så drar jag och Claes till uptown - ska glida ommkring o stressköpa lite julklappar och sen hooka upp med de flesta andra? Käka mat och sen gå på STHLM live! Så jävla kul, det är alltid man vill gå på sånt här men man tar ju aldirg tag i det - så de ska bli skitkul! hoppas att BJÖRN är med - he is so loveli! :)

Så nu sitter jag bara och väntar på att dagen ska närma sig 3 så man kan åka hem. Inge studiebesök idag heller, de öppnade ju inte förrens 15.00 så de hanns inte med. Och appropå det - måste köpa en födelsedags pressent till bror min.. fuck off.

Nej ska ta mig an några arbetsuppgifter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0