Fläsk & löksås.

Det är inga dumma grejjer det. Men jag åt så in åt helvete idag på Lilla Gömman så jag har haft ångest hela dagen. Det enda jag tänkt på "fläsk & löksås", äeh, fan får kvälvningar. Så jag och bror Marcus och Claes drog ut på en riktigt lång och skön löpar-runda. Men jag föredrar nog att springa själv, få lyssna på min musik som gör att det känns som man är på ett dansgolv, man får bra tempo OCH man slipper höra sitt flås och slipper tänka "fan va har risigt flås" och då blir man bara ännu mer stressad. Men visst det är skönt o springa flera nu när det är mörkt ute. så fort jag ser andra människor så tror jag att jag ska bli våldtagen Vad är det med mig? tror jag att min svett utsöndrar rape-hormoner i andra, är jag så självgod? Nej herregud. Men det vore nog det aboslut värsat senariumet, bli våldtagen, fyfan, hoppas det har ihjäl en på samma gång, man kan ju inte leva vidare efter nåt sånt.

Men efter denna lilla tur så hände nåt med mitt ben, eller räattre sagt mitt arsle. Om man tänker sig "längst upp på låret" under skinkan i genom skärning, alltså MITT I benet DÄR bara utstrålar det S M Ä R T A ! Fan.. fast i morgon är det vilodag - då ska jag städa sovrummet, tvätta och byta lakan, vara jäkligt huslig. Sen ska jag nog till "nya" jysk en sväng, lär väl piffa till här hemma med lite julkraffs. Tur att man 12 fönster att pynta.. Nej fan.

Fråga precis Claes om inte han kunde göra en fruktsallad - "ehh.. ah de kan jag väl, men hur då?!" ah jag vet att de inte kommer och gå så jag får ställa mig oh göra en. Hur kan man inte bara lyckas med en sån? Men det är lika bra man gör, annars blir man bara irriterad på "hur fan han inte kan fatta att äpplebitarna SKA vara SÅDÄR små", suck. Aja, sen måste jag åka och handla, imon är det dags för gubbarna på "bygget" att få mackor igen. Kan man göra "korv-röra?" ah bord gå..

Ah nej ska ta tag i mig, kan inte sluta tänka på hur mysigt det måsta vara och vara Anna, gå hem o snusa på en bebis.. ooh lycka. Nä, Hej på er!


 hubbe o jag i en magnifik kroppshållning..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ey, Lotta är med blogg! Fan va trevligt!:)

2007-11-20 @ 22:09:09
URL: http://elinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0