Fredags - feeling - fredagsMUS

Fredag - och jag kan säga det nu, jag kan säga det sen, ja kommer ALLTID att säga det - f r e d a g a r är livet. The point så att säga. Den här veckan har gått otroligt fort, har hunit att vara i gb, köpt ny bil, vart hos tandläkaren, vart på strömsholm med hubert och på detta slösat antal tusenlappar. Jag är som en kyrkråtta, pank o eländig. Fy fan.

hubbe ska iaf gå igenom två operationer, han knä är åt helvete. SKIT, lagom tills man ska åka till thailand, det känns ju som en angelägen åkomma.

Nej nu ska jag ut och springa ´, tänkte ge mig på månsan-svängen. sen så tänkte jag o Claes ha myskväll med thai-mat och idol, men nu verkar det som att hela fotbollslaget ska dricka whiskey och röka cigarr för Anna och Martin Héden/Lindboms lilla gosse som kom till världen här i veckan. Har köpt så OTROLIGT söta kläder på H&M, jättesmå söa gubbyxor med hängslen och en brun och vitrandigbody! GUDOMLIGA och man vart ju SÅÅ bebis-sugen när man ser allt sånt där fint, herre min gud. Men vi får se, känns som jag helre väntar en vecka nr allt kommit har lugnat sig för Anna o lillgrabben, de kom ju hem idag från BB lite ör tätt inpå kan man tycka..
Nej det blir nog en löpvända, sen thaimat och sen soflocket med mina grabbar - det vill säga Claes, Hubbe och Martin. :-)
 Sen i morgon ska jag åka till Svava till Käjrin som bli OLDER om myy, de blir trevligt :-)

Nej so log, jag hade ju en annan blog öfrrut men den var så jäkla booring asså.  Nej men hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0