kallskänka?


Japp, idag är det onsdag och det innebär att man måste göra x antal mackor till sina bygg-gubbar som jag håller så varmt om hjärtat - i detta fall 25st. Men de är rätt kul - kasnke borde sadla om till kallskänka? Näee.. bevara mig väl.

Igår skrev jag ingen blogg - jag hade fan inte tid. Har så jäkla ont i mina benhinnor så ja kunde inte ut och springa, ska vibba idag istället, vila helt från spingadet ett tag, men tror jag bara skulle behöva ner och köpa mig ett par ny löpardojor - men då vet ni alal kasnke hur lätt det "springer" iväg i summorna - och december månad är väl rätt så tunnt på penagr ändå som det är. Men tomten kasnke är snäll i år...?
Efter jobbet igår så åkte jag och mina grabbar - Yes - allihopa - claes, martin o hubbe till västerås, vi åkte till ikea och köpte julsaker - såååå mysigt, vår gran kommer vara brun och guld iår, tror det kan bli bra, sen köpte jag en mistel också, låna 30:- av martin, när jag kom tillbaks till bilen så undra han vad i helvete jag hade köpt för kvast för 45:- , det undra ja med, och sen kom jag på att den där borde ju fan  vissna till jul.. aja, de finns väl fler mistlar..
Sen åkte vi till burger king (ÅNGEST), sen till media markt - så stort och så tråkigt.

Idag är jag på bra humör - ska åka och köpa en glutenfri macka till liten jäkla allergiker som undra om jag hatade om honom på bygget då ja glömt honom 3 veckor i rad - illa.


Jahapp då sitter man här igen då - efter tre JÄVLIGT goda mackor med kalkon på - vad hände idag och vad hände igår, vad händer med min vardag? Jag har analyserat mig själv.. Så här är det. just nu så tror jag att min kropp är lite övertränad - föröskte testspringa lite idag och e gjorde nt som fan i benhinorna, så jag tänkte att de är väl lika bra och "läka ut" så man inte går in i en ondcirkel. Och när jag inte tränar - då äter jag istället. därför MÅSTE jag komma i gång o kunna träna för då känns det SÅ jävla dumt att äta - eller ah läs - äta onyttigt.  Så måste måste mååste. Idag på eftermiddagen så slängde jag ihop ett bröd - I have baked. Det var jättelätt - tog fram ett bröd som såg såå gott ut. Det var nästan som att göra sockerkaka, inge jäsning och en massa goda grejjer i, nötter, frön och lingonsyld och youghurt och grejjer, klart snart, då ska vi se om de var nå gott, isf så är de helt klart något som Lotta Andersson kommer att göra fler exemplar av! Nyttigt var det också!

ikväll ska jag betala Thailandsresan..sista dagen i morgon, så de är väl bara pynta in. hu. Men det är det helt klart värt! Satt o kolla på vings hemsida idag, leta efter resa till pappa o en vän till honom "FAN så sköööönt" tänkte jag då, sen slog det mig - jag är ju tammetusan där om en måndad drygt- Absurt! GHA!
Sen ska jag träna lite med min hund, han går runt o vankar och stånkar och tycker livet e tråkigt. Så i förrgår tänkte ja, "äh men vafan, han kan väl göra nån nytta han åh" så jag börja klicka honom när han plocka upp saker så han gick runt här med mig och ploka upp strumpor och saker o la i tvätthögen, det tyckte han var kanon - så de får bli lite plockning idag med :-)

Förresten - efterlysning - någon som vet någon bra hemsida där man kan beställa bikini?? Vafan det verkar ju vara kört på den fronten, har bara hitta "bortagna cancertuttar-baddräkter", men det vill jag inte ha... Så är någon som har en bra länk?

Meh ?! Va hände med Greys? Nu kändes det ju som om alla skulle ta livet av sig och att det inte alls blev bra, vafan, sista och allt jävlarns. Nästan så greys slår Despret...
Mitt bröd blev inge bra förresten - fuck of and die.

Nej jag är såå himla trött, slumra till en och annan gång framför greys, ska ut me hubbe och kissa av han innnan blund kommer, och sen ducha o lägga mig. Claes är kvar nere på jobbet - så längtar tills han kryper ner i natt.. nej som sagt, dags o göra sig klar för blund! God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0