God morgon, allesammans!

Happ, helgen var över, jag var ledig igår, så idag är det min måndag.
I fredags fick jag ett ganska så positivt besked på mitt bankkonto, I´m soo glad! Vi stökade om hemma, o tanken var att styra upp det igår, men jag vet inte vad som hände, men värre blev det, allting är där det inte ska vara, ser förjävligt ut.
I lördags var det 80 år rajj, ganska sömningt, men elin som spårlöst försvann i typ en timme hittades senare på med en rejäl grogg i handen, det var visst i köööket som festen pågick.. haha, sen kom linnea o elin på att vi skulle in till hotellet, men efter förra gången besök så har jag förbjudet mig själv att sätta foten på det stället. Så när vi skulle dra in mot Sala så gick ja o elin i rask takt i regnet åt ena hållet medans claes o alla andra fråga va vi höll på me o gick åt de andra hållet, "jävla idioter, världens omväg" tyckte vi o tänkte att vi skulle ha användning för våra löpar-egenskaper.. så vi sprang som fan...sen kom de andra, då hade ju de hämta en bil od eva jävligt skönt o få sätta sig i den. Det var den kvällen..., måste försöka få recept på den tårtan som de bjöds på, jävlar i mig, den ska ja försöka få ihop til classes födelsedag.

på söndag drog jag med mig morsan till barkaby till det ikea, för där fanns den "hallmöbeln" som jag ville ja, i rätt färg..., pjåkigt att kan man tycka, men nu står den där, o bra blev det. Igår var vi lediga.., hämtade nya mäblerna.., vet i fan hur de här ska bli alltså...men, men, vi är positiva...

Nu ska jag försöka få liv i min brorsdotter.., hon är o hälsar på o jag tror nog att vi måste mysa snart...
Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0