Över prettanskös. stavas det ordet verkligen så? / (%)¤#%("(#)¤(#)%()"/¤%!/)!"¤

Jag har suttit här o ska försöka o "läsa in" en "ny hälsning" på våran telefonsvarare på jobbet. Låter jag inte skitlöjlig så låter jag om inte annat jävligt över prettanskös, om det nu behagas att stavas så.
Men efter 7 olika så fick det var nog o jag bestämde mig. Det är ju tur att man slipper lyssna själv.

Den här veckan så har jag inte fått sprungit något, det känns no good. I måndags skulle jag, men då var jag o fixa håret o de drog då över tiden, så det vart en långpomenix i sällskap av en vit jävel. det var trevligt, sen i går så skulle jag upp till heby  o löpa, men då var man visst illa tvungen att ställa sig o snickra klart herrbrät uppe i månsan. Skulle springa efter det, men även de tog ju sin lilla tid.
Men ikväll så, hoppas jag.

Håret vart bra, tror jag, men ibland känns de som vart orange liksom, det blir ju tammefan ALDRIG som man tänkt sig, men de är inte klart än, vi hann inte med dom sista slingorna, så det ska jag göra 2 maj, blir nog bra det!

Nej fan.., jag stänger nog igen nu. Vad fan ska man äta ikväll?

------------------------------------------------------------------------------------><--------------------------------------------------------------------

Ibland, ibland, men endå jävligt ofta nuförtiden så rinner det till så de skvalar i den där jävla bägaren - DEN ÄR FULL - DET RINNER över.. NUUU! Jag orkar inte med dessa fjanterier o trams o överdrivet jävla lull-lull! Fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0