Sjukfan..

jag är inte alls lika uppdaterande här som jag var förr på världen, kanske har funnit viktigare saker i mitt liv ?! :)
En kort resumé,  i helgen var det fest o utgång på hotellet, förfesten vart bra efter att vi ALLA lärde oss dansen till "superman" - http://www.youtube.com/watch?v=sLGLum5SyKQ detta gjorde vi framför tv´n, gick riktigt bra tillslut, vi försökte få HAIF att köra den här istället för deras andra urfåninga "sång" så att dom tillslut skulle bli så här : http://www.youtube.com/watch?v=4US7L6ypRk4 vi får se, men dom var heta på´t! :) haha..
 ute så insåg jag att förrutom dom vi var ut med unde ja räkna dom jag känd eigen på en o samma hand, man hör helt enkelt inte hemma där, jösses, är man så vuxen? eller har hottan sänkt nivån totalt? man undrar ju efter att dom körde "klappa händerna när du är riktigt glad" på dansgolvet... oh my..  men de var kul o träffa elin ivf, om jag minns rätt :)

Dagen efter hade jag en enorm dödlängtan, att vakna up med alla biverklingar som tänkas kan efter en festkväll + feber o halsont o förkylning o allt var det innebär, fyfan. Men jag tog mig tapert igenom dagen, men igår o idag så har ja haft feber, men jag hade inte tid o va hema idag, hade möten som tvunget behövdes gå på... men man känner sig bra mysko i kroppen när febern sätter sitt till.

Ja o hubbe har nyss tagit en redif skogpromenad, jättemysigt, de är ju tokvarmt ute!! skulle gärna vilja springa,men de går inte när man mår så här, då får man vara hemma o käka glas istället.. :) men de såg skönt ut alla som for förbi i spåret.., inge blåst o varmt, härligt...

ska nog så smånigom ta mig en shoppingtur o handla lite nya vårkläer, känns inte som man äger ett enda plag som ser ok ut, är sugen på att åka till örebro..vill till Zhara.., eller sthlm, men alltid så jävla drygt o va i sthlm... ah eh we will see...

Nej ska plocka vidare här hemma, sen ska hämta thaimat, orkar inte laga mat... men måste ju iof ändå åka o handla frukost, fan va drygt. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Mycket trevligt att träffas :)

2008-04-01 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0