SOLEN!

Ja, jag kan inte göra annat än att hylla solen! Wonderfyll! I morse traska ja o hubbe den lååånga vägen till  jobbet, skönt o komma igång lite på morgonen, sen var de bara att byta dojor o dra på möte. Det var ett bra möte, men det är endå segt med måndagar alltså. Nu sitter jag o "googlar" på bilder för att se om det kan finnas någon som har rätt färg på håret så som jag vill ha. Har hittat en, dock på en lättklädd victoria beckham, men de får Mia ta.. Frisyren är också bra, men fan vad jag inte vet hur jag ska göra där, nu har man endå spart ut ALLA längder i nästan två år, då känns de förjävligt o klippa upp skiten igen. Anntingen klipper jag upp de i nacken, men inte i olika längder utan att det bara "sluttar" framåt..?! Eller så nöjer jag mig med den toppningen jag fick sist o sen färgar jag de bara..
Vi får se vart fan det slutar.

Sen tar jag bilen upp till stugan med hubbe, kutar ett varv o sen trallar ja o hubben hemåt, så går vi upp i morgon bitti o hämtar hem den. Det var väl bra lösning?
Skulle visserligen vilja åka ut till carolajna som fyller år,. men hon får nog en pressent än en annan dag....?! We will see...

Helgen var jättebra, i fredags vet jag inte vad vi gjorde, eller jag slöa mest framför soffan, o martin o claes böka med de där jävla rummet. Nu har jag tappat gnistan för det, borde ädra om lite.. hmf.
Sen i lördags tog jag verkligen tag i huset, strök undan allt skit som legat ö v e r a l l t, så skönt o få in allt i garderoben STRYKT! Clabbe va o hjälpte marcus o pappa o snickra klart lill stugan upp vid månsan, sen kom de massa olöst folk. Madde o Rickard, Kim o Erik, Elin o Macke. Vi käkade Thai o gjorde en succé efterätt med tillhörande tomtebloss - vem ratade förresten bananer?? Vi köpte en lagom dos godis, för 150:-,  jag höll ordagrant på att äta ihjäl mig. Även igår, o lite idag. Måste slänga skiten.
Sen spela vi pratmakarna o Kim var något alldeles extra, Claes har inte för en sekund smält hennes otroligt dålig förlorare sida! Kan dock berätta en insider ang herrarnas lag, att Rickard hade dragit fram deras pjäs. ILLA. Hade detta upptäcks av kimpen under själva omgången, skulle jag kunna befara mord, alternativt dråp. Hubbe avslutade kvällen med ett sprakande fyverkeri...

Igår var våren verkligen här, ja o hubbe slängde oss på en filt på gården, sen drog vi på fotboll, Haif mötte kerburan, de var väl inget resultat som strålade igenom direkt.. Men varmt o trevligt!
Nu ska jag jobba vidare här!

Lotten

Kommentarer
Postat av: kim-lim

hahaha...jag ler lite varje gång jag tänker på hubert! vilken stjärna

2008-04-21 @ 16:12:52
Postat av: Madde

Rille är skyldig till såväl bananratning som pratmaksfusk!! han kan man tydligen inte ha med på såna här tillställningar!

2008-04-21 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0