Söndag...

Den här helgen gick ju galet snabbt, till skillnad mot veckan som faktiskt var seg...
I fredags var vi hem till Markus o Elin o käka jäkligt gó mat, hängde där o sen kom kimpen o Erik upp, vi prata löpning dom wee´ade, varför va inte vi me eg?? Aja, trevligt vare : )
I lördags blev de storstädning o v-ås, en biljävel fick blackout i max drive in´en o glömde både maten o körde rätt in i oss, vafaaaan, men han spräckte bara bara nummerskylts ramen..men endå...
Sen gjorde classekasse lasagne o bjöd hela sin familj på, jag o martin då förstås. Sen film, o en jävle massa godis.. Idag drog vi till v-ås o glodde på haif match, good shit. Dom grillade hamburgare o ja stod o var sugen o längta tills pipan skulle vissla att matchen var över så man kunde sätta tänderna i en, men självlart hade dom hunnit plocka bort de, FAN.

hem, käka överbliven lasagne o sen till heby till Elin o Kim o sen drog vi en repa i skogen,  jag vart jävligt imponerad eftersom de hade sagt att de typ inte kunde springa alls, bullshit... : )
Så nu ska jag ta mig en lååång dusch, sen åka o hämta tellus pizza, o sen ska ja o hubbe lägga oss i soffan o kolla på Despret housewifes säsong 1! Fan så skönt, det var ju jävligt bra att kimpen hade den, ååååh. Men jag tvivlar inte på att jag kan mala igenom 23 avsnitt.. ha ha...
så i morgon blir de nån form av step up.., nu är de stor "ride" på gång.. jävla nördar.

Kommentarer
Postat av: Kimpa

njut av de underbara hemmafruarna=) imorn blire step-up för hela köret!!

2008-04-06 @ 22:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0