Tröttsamma torsdag.

Vilken tråkig dag, snön låg på gräset när man vakna idag igen, hemska jävla syn.
Jag är så in-i-helvetes-jävla-trött. Kan sträcka på mig hur många ggr som helst, vill bara ner i bingen igen.
Har käkat massor av pannkakor, gott som fan. Det är en bra sak med torsdagar, åt med Erik o Sven o Claes, angenämt! Drog mig ner till granngården o shoppade loss lite till hubbe, som vanligt. Han fick ett flexi-koppel nu när han ligger mellan o vara "kopplad o lös" då får han kuta lite under kontrollerade former, för att uttrycka sig onormalt. Jag vill hem. Borde ta mig till IS o köpa något fint att ha på mig på festen på lördag..., Jag vill hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0