vatten från himlen.

vilket jäkla väder idag då - jösses. och en rikig måndag har det vart idag - med allt vad det innebär. Trött, pissväder, massor att göra som man skjöt upp eftersom man "fyllde år" i fredags o de tyckte jag att ja gott kunde ta en annan dag! och när man är mitt uppe i det så kommer de oväntat besök / möte från sthlm...
så nu ska jag sätta mig o jobba vidare. Men ja ska nog trycka i mig lite av de sista av tårtat sen mitt magnifika tårtkalas som var igår.. :-)

Helgen var skönt, o lugn, o rolig.
Synd att starfors festen INTE var som den var sist, men så kaotisk kan den väl aldirg bli igen, det var nog den mest annorlunda o galnaste fest jag hållt till på , på länge...

Bara blicka fram emot karnevalen, får se vad som händer då...
I morgn blire iaf kräftor o paj - gött! Suga kräfta är inte dumt...

Jag är så jäkla gad över den stora nyheten, som de har kämpats o jäklats o önskats, jag vart lite märklig när jag hörde det, dels för att det var så jäkla kul - för jag vet hur den långa vägen dit har varit,o jag är såååå glad för dera skull, obeskrivligt glad- men samtidigt vart jag helt uppgiven o ENSAM, förr kunde man bolla hur värdelöst det var, nu är jag "själv" o stressad... vet inte varför.. men de är väl bara så det känns... vår dag kommer också. Men jag är återigen SÅÅ glad ! :))

Nej som sagt ,måste jobba vidare, möten hela dagen i morgon, hela dagen på onsdag, o saker ska vara klara tills dess - INGEN kan förstå hur mycket familjen Andersson längtar tills den 25 september när den här gallerian öppnas....
Ett otroligt roligt år, men HELVETE så mycket jobb, en galleria slår man visst inte upp på en dag...

Sov gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0