freeeeeeedag

Nu är de äntligen fredag efter två veckors jobbande!! Men jag fick vara hemma i onsdags det var skönt. Den här eckan om har vart har vart jobbig, massor med jobb - och nu när allt är över vart de riktigt skönt, många tunga stenar släppte! fast jag börjar bli för avtängd, nu känns allt annat inte "lika vitigt" längre, fast de är en hel del mer jobb att styra upp, aja.. vi tar de sen...

Jag avr o klippte mig hos Maria i onsdags, o jag frågade henne vafan de är som har änt med mitt hår, de är massa "friss" uppe på o de är en massa konstiga "jack" o massa tesar överallt, o då kunde hon kontatera att min häla inte var den bästa o att mitt hår går av o at jag "tappar" hår, jag fick precis en bild av min sambo i huvet.

Men imorgon blir det såå kul, då åker claes o macke till stockolm o ja o elin tar tåget senare! Sen ska vi mte upp ev. carro o robban o lisa mfl o ska kika på när lillebror clabbe uppträder, o sen käka gott  o sen på söndan julshoppa :- ) Främst till mig själv känner jag........ !? :- )

Nej nu ska ja käka mer godis o sen somna skönt framför tv´n!

trevlig helg på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0