Hey, it´s friday!

japp, fredag idag...
Men jag ser mest fram emot i morgon då ska jag få hämta Hubbe, ååååh så de är tomt utan den karln i huset! ingen som följer efter mig V A R T jag en går, inge som är överjävlig o tar plats i sängen, TOMT!
Ringde nyss en kvinna från strömsholm som jobbar på rehabiliteringen som vi var hos mkt förra året! Så hon sa attt hon hade gått igenom "hund-stallet" o stanna till när hon såg en vit hund med en brun fläck, så dom hade tittat på varandra jätte länge, men hon tänkte att "den där hunden borde ju var frisk för länge, länge sen, är de hubert?" sen hade hon kollat på hans halsband där de stod "Hubert Andersson", så hon tog reda på vad som hade hänt o ringde mig direkt! Så han mådde jättebra o han skulle bli så gott som helt återställd nu! Fyfan vad skönt o vilket lättnad ! Sen när jag lite försynt fråga hur mkt det här kalaset skulle gå på så var det 27.500kr + självrisk 2.500kr, så 20 00 får jag betalt, resten ska jag punga upp med..., Som ni säkert förstår så har jag ett par bössor här på jobbet där följande budskap såtr tydligt på klistermärket "Hubert vill kunna springa som alla andra hundar". Jag har även starta en fond, har inte registrerar något PG än, men de är nog på väg.... "Stöd Hubert, då hans ber ger svika"

Ja säger så det.

  "Jo Husse, jag SKA ligga HÄR med mr. Magoo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0