Saved by the bell

I måndags så var saldot på mitt konto exakt 1000,77 :-.
Jag hade ingen backup och är alles totale barskrapad så att säga. Då i måndags så upptäcker jag i ren panik att huberts medecin (värdefullt som guld) är slut, vilket han måste ha. Den kostar 500:-. Vet inte om jag inte har velat tagit in den informationen om att burken närmar sig slutet, hur som helsts å kom det som en chock.
För jag vet ju att i morgon så har jag min REHAB tid med Hubbe o där pratar vi 500:-, alltså, jag skulle inte ha ett enda jävla öre över och lönen kommer på måndag.

Så det här med Elin´s fest har varit rättså uteslutat fast jag inte velat insett det.

Sen så nu ringer morsan och berättar att jag har fått in 1.900:- i återbetalning på min bil jag sålde, och vem betakade den försäkring - jo jag! Det var som det kom tårar, nästan 2000:- i min misär, det är som jag vunnit på lotto vill jag tala om!
Så imorgon på strömsholm så ska jag köpa ett 5 kort för 2 000:- så har jag liksom den utgiften gjord. Tjoho!

Börjar komma iordning på mitt kontor nu, har vantrivts länge, men igår åkte jag till ikea o köpa massa nya saker, nu ser det riktigt bra ut. och strukturen på alla papper ska vi inte prata om... : ) Sen håller vi på och tar fram nya visitkort o ny webbsida, riktig bra blir det! Ni kan inte för era liv ana titeln... ; )

Nej nu ska jag ta mig samma gott folk! Kanske ska unna mig lite kvällsmat ikväll ?! hurrey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0