But hello.

Jag som städade bort vintern och damma för våren - what is this?!snow all over. Ja, för tre veckor sen var man i Thailand och jag blir fan depreimerad av att tänka att den resan är gjord. Varför njöööt man inte mer. Man kan inte fatta att man varit där.., take me back.

Igår efter jobbet (när snön fortf var heeeelt utom räckhåll) så hade jag en helt sjuk känsla ikroppen. Jag var helt euforisk! Jag bara njöt av varje steg jag tog, ja tyckte det skulle bli underbart och åka och handla, laga mat, kanske skulle jag baka?! Så ja åkte och handla o jag unna mig både det ena o de andra, köpte massa blommor. Sen när jag kom hem fortsatte ja med min euforiska resa ner på stan, gick in på blomsterverkstan och köpte JÄTTEfina krukor till mina nya blommor.. sen laga jag mat och hade hela tiden ett leende på läpparna. Det kändes som jag  levde i den amerikanska-cornflakes-reklamen, jag mådde så bra, jävla rus jag hade ..
Nu kom snön - och ruset försvann.

Claes fråga om vi kunde åka o shoppa kläder. ? Det var inte igår. Men med tanke på min hund + ekonomi så får de bli ett titta inte köpa tillfälle, men det är endå kul!
snart bär det av till Strömsholm... inge kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0