Men en önskan om..

ett härligt nytt år till er alla :-) Hoppas att ni håller alla löften mer än 3 veckor... Det ska jag försöka göra.. fast jag tror att jag börjar ta tag i dom i slutet av januari, för om en vecka är jag på språng på en sån efterlängtat semester i Thaialnd och DÄR ska jag ha det så jävla bra, det ska drickas bubbel med Carro på balkongen på eftermiddagarna och det ska ätas god mat och det ska skämmas bort och det ska bli så jävla underbart.. :-)
Men sen ska jag ta tag i min diceplin igen. Bara man bokar in i huvet hur man tänkt så brukar det bli bra... sometimes. Igår var det jättemysigt, jag, claes, martin, Alex och Karin satt här hemma och åt jävligt god mat och hade de bara helt enkelt och mysigt, jag hatar nyår och tyckte det var alldeles perfekt och lagom, vid 12 slaget vart det fyverkeri vid dammen najs as birdbajs. Sen vart det fortsättning på det tidigare kväll-aktiviterterna "charader". Den bästa var Alex som skulle skulle vara påskharen, han hoppa omkring med "horn" i pannan och fick tag på en burk med salt som han skulle gömma (.. aa ni vet så där som påskharar gör..visserligen med påskägg, men ändå) då skriker Claes i panik "-EN SALTAD TJUUUUR!??!?!?!?!!??!!" hahaha... I-D-I-O-T!

Sen somna jag på soffan, precis som man ska avsluta ett år... ooo :-)

Om en vecka hörrni, jag vet ett ivinnerligt tjat MEN då sitter jag i gaten och väntar på att få gå ombord! AAAAH! Så jävla härligt, puss på er - håll till godo med min älskling Alma.. och familjebilden HAHAHA

I-R-O-N-I Men så här kan en familjekonselation se ut. Fyfan så vi ser ut.
Öhhh oui!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0