skit-dag.

Jepp, en satans skitdag är var det är. Igår så åkte jag och Carro med grabbarna på träning, det var ju BIP-test, det vill man inte missa att vara åskådare till! Haha.. synd bara att vi inte hade pop-corn!
Sen åkte vi hem, hämt aupp Martin o köpte obligatorisk fredags pirre med tillhörande godis!
Sen let´s dance... har ju inte sett det, men jag tröttn rätt snabbt. På allt.
Martin o claes drog igång en film och jag somnade som en idiot.
Så imorse kl. 6 så flög man upp som vanligt, trodde att Caes också var på gång o vakna så jag gick upp o koka ägg och fixa mys frulle, inte en tendens av liv i sänghalmen. Kröp ner igen och lyssna på min ljubok, somna till och vakna upp mitt i värsta spänningen, blev skitarg att jag bara kom in så där i DEN deler, fan också, så jag fick lyssna om och det var jobbigt när jag ahde hört det där...tror ni inte jag somna om igen.., fuck.

Sen hade jag i brist på annat tills Claes skulle vakna planera massa vi kunde göra idag, men så säger han att han ska till heby..., kan inte låta bli och bli irriterad på sånt, det är väl jag som är ego, men iaf... imon ska han ju oxå va borta störra delen av dan då det är träning, så nu är jag bara grinig o trött, och har absoli INGENTING och göra.. och tycker jäkligt synd om mig själv, inte et jota på tv heller!
Ska ut me hubbe o sen ska jag duscha o lägga mig i sängen med min ljudbok igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0