Torsdag.

...fredag, lördag, söndag, måndag - TISDAG! Förstår ni folk?!? Sitter här och tittar på min biljett "boknings datum 11/6-07" förstår ni hur länge man har suktat efter den här resan? 7 månader och bara några dagar är vi ju förfan där! JAG DÖR! Åååh ja ska ha det så jävla skönt. Men som vanligt innan man reser iväg så har man ju alltid en sån jävla blandning av ångest och glädje. Tycker det är jobbigt att åka hemifrån o lämna alla, jobbar man delvis på en begravningsbyrå så vet man hur ofta det låter -"men våran dotter är ju utomlands!!". Så jag får alltid panik pch får för mig att någon ska dö när man är borta. Jag vet, löjliga tanke, men jag tror att det är lite efter när jag var i Zakyntohos för en massa år sen när man fick ett sms av Karin "Anders och Jakob körde ihjäl sig i natt...". Efter det så vart väl inte semester till den fröjd man hade hoppats på. Sen har man ju ständig ångest över Hubbe också. Ångest för att han eg. skulle behövts opereras för en månad sen men att jag har skjutit på det tills vi kommer hem. Hans knä har börjat gnissla nu när han går, det kan inte TYDA på något positivt.
Sen att man lämnar allt och få låta andra göra sitt jobb, det får jag också ångest över. Men nu är det så att alla här nere har varit iväg utom jag, Pappa drar till Thailand om en månad och Mamma drar på kryssning, nej vafan, kan inte ha ångest! Men sån är man skapt, ständig ångest över det minsta.

Igår åkte jag och Martin och Claes till badhuset och skulle sola. Martin hoppade in först, sen Claes och sist jag. Det gör ju så förbannat ont i skulderbladen när man solar (där man får dom där fula märkena) så jag snurrade runt lite, låg på mage och på sidan och överallt, sen när ja täntke stå ut de sista 10 minuterna så slocknade den, "jävlar så fort de gick" tänkte jag, o tänkte sen att det var väl bra för grabbarna så behövde det inte vänta så länge eftersom jag klev in sist. Claes solarium som va breve mitt hade ju t.om börja satts igång för en annan människa., så ja kände mig lite sölig. När ja kom fram till stolarna kom precis Martin den jäveln ut ur sitt solarium o han klev ju in iaf 10 min innan mig, och sist kom Claes. Jävla skit solarium och NEJ det var inte den där 15 min solariumet. Fuck. Aja, ska försöka få in mig i ett iaf minst 2 ggr till innan man drar. En sak att man är fet, det hinner jag inte göra så  mkt åt, men att vara blekfet måste de rådas bot på :-)

Nej ska sluta skriva så mkt skit, de är de väl ingen fan som bryr sig om. Ska väl "jobba" ska fakstikt med en "ny" här på jobbet till en begravnign idag, var nog ett halvår sist jag var på sånt. Så de blir säkert "kul".. eh, men trevlig med omväxling. Skepp o hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0