at the office,,

Sitter här nere o tittar ut - o tittar på smhi.se - Sol nu - regn lagom till helgen, precis som man kunnat tänkt sig!

MEN  -  jag kan fan inte var mer tacksam över den förra soliga helgen som var SÅ jävla rolig! helt klart den bästa helgen den här sommaren!
först ett poolparty utan dess nåde hemma hos elin som hade fyllt 25 stadiga barrar - grabbarna körde volly o damerna satt i fina klänningar o zippa drinkar o käka JÄTTE mycket av de JÄTTE goda tilltugget - Elin is DA partyfixare. Jag vart onykter ganska så omgående, med en grundning av risifrutti minuten innan första drinken - så var det som gjort för att slå slint. Men såå kul! Sen kom vi tillsist ner på stan, o även in på hottan efter att jag o Ako gått tre varv på stan tills vi kom på att vi måste ha tappat bort ingången..

Sen gick vi in o hade de jävligt roligt, minns inte riktigt vad vi gjorde, men jag hade ivf kul, spec i förtältet i öltältet! Elin Eriksson fick peta på röd djävul iaf. ha ha ha...
Sen gick vi till kebaben - Tusse o hela gänget, jag fick för mig att ja skulle käka falafell FYFAN va de smaka, de knullade absolut inte i käften som tobbe bosell skulle sagt. Sen börja Mary proppsa hela kebaben om att de var poolparty hemma hos elin - klövergatan!  vi kom aldrig riktigt dit, vi hamna utanför kuken, där skrek vi, men inge gensvar, bara ett sms "jag sover, ska börja jobba halv 7, vänligen gå" inte sluta vi för det!

Sen börja evelina ringa, då var hon utanför poolen, men då kom Elins mamma o fråga va som sysslades me "ääääh, ja ska bara dra till lite på poolskyddet så att inga kommer o badar" .... När maggan cyklade hem hörde hur ett helt gäng gorma " VAFA ÄR POOLPARTYYT??" ojk.
Mary diregera hem hela ligan till vår jävla pool o mer elelr mindre TVINGA i oss där, fyfan så kallt, lika fort upp o sen stod vi 5 pers i duschen o skaka tänder, en hel drös sov kvar och dagen efter var vidrig... o den här dagen fick man inte vara bakis skakis ordentligt utan de vara bara se ljuset i tunneln o gaska liv i sig själv tills 18 snåret - då var de dags för nästa poolparty.

Efter att man fixat sig ett jävla tag (mm, de gick långsammare än vanligt..) så kom vi till poolparty nr 2. jag satt mig vid kanten med en chippåse i knät, o sen kom en viss rickard o gjorde ett svanhopp framför mig som innebar att 45% av poolen var över mig, o chipsen, där satt man som en dränkt katt framför en hel fest där man mer eller minddre inte kände nån - sånt får en alltid jätte lycklig! Men festen var riktigt kul, in på hotellet.. började med att analysera en "svart" snubbe som blev jävligt fotad - gick fram o fråga "har dom här människorna aldrig sett en svart man förr????" "eeeeh, jag är Adam Tensta" ..smidigt.

Träffade på alla tjejorna, jag Elin E o Maggan drog ner till gruvan, där hitta Elin på ett riktigt gruvmonster som dansa som faen, vi kom den geniala - "utmaningen". Ja visst, utmaningar blev det, för att ta ett axplock :
Jag fick hångla upp en stolpe inne på dansgolvet i resturangen (jävligt ohygieniskt....)
Maggan fick ställa sig o göra en inbakad fläta på en gammal snuskig kärring utan hår
Elin fick tvinga sig på en stackars ensam tjej o skriva henens autograf över HELA hennes arm
Sen kom Bergek, han fick fråga 5 pers vart fan Tusse var (kanske de aboslut roligaste.. HAHAHAH)
Evelina kom in en sväng o drog till nån raggare, drog av han brillorna satt på sig själv o gickk en sväng för att sen lämna tillbaks dom
Sen tvistade Bergek upp de när han skrek : OS TEMA 10 M HÄCKLÖPNING!
Sen sprang han ALLT vafan han "kunde" rätt igenom en häck på bakgården, alltså då pratar vi om, I häcken inte över den, Så mycket som jag skrattade DÅ och efteråt har jag fan aldirg skratta, Tusse slår allt.
ah mycket mer hände, men jävlar så kul jag har haft!
Oh o de känns som ingen komemr kunna fatta de här inlägget, men då får de va så !!
Tjarrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0