elk.

Man kudne ju hoppas på en bättre sommar, just nu ivf än detta väder - de är ju midsommar snaaaaert, ge oss värme - ge oss soool på en himmel som är blåå - var är du nu min sommar med små lätta moln? och så kom jag in på en trudilutt där. fint.

I morgon reser vi till Norrköping o firar midsummer. Till en början så drar jag, karin,  evelina o hubbe ner, så man kan säga att de bli full smackad bil efetrsom, hubbe tar upp hela där bak - så de blir trång i baksätet. Men de ska bli såå mysigt att åka iväg. Och sen på fredag kommer ALLA andra, det blir en hel del o jag hoppas att de blir fint väder - för fan så mysigt de ska bli :))) Ska bli kul o ha med sig Hubbe, han kommer ju gilla livet på landet skarpt! Tyvärr är han knackig i sitt ben.. :( Hoppas de är nåt som kan gå över.. snabbt.

I går var vi på älgsafari - med jobbet. Skitkul, älg bebisar, så jävla fula, haha.
Dom har ju ben som en annan nästan.. ha ha..

Bilder på det -

 
  
Ida o Isa o Mamma         Fasters älskling, skrek på varje älg! 
Göta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0