jo då

Helgen är förbi, måndagen är här. En helt ny vecka att blicka fram åt!

i fredags kom de lunch-gäster, sen drog vi till uppsala, Claes, martin, madde o kim o jag. En väldigt trevlig dag, en del shopping välbehövligt.  Sen hem o käka, o sen glodde vi film, a good friday!
På lördagen studsade jag upp tidigt, tog en stavgång på timmen, fortf svårt med dom där jävla stavarna, men jag försöker vidare.. sen åkte jag , claes maggan o madde till jervägscaf´r o käka frulle, smoothie - Gott!
Vidare till västerås o Maria Norrmén som fick fixa till mit hår - så där som det var tänkt från bröjan, o hon lyckades, det vart PRECIS som jag ville ha de, de brukar ja ha tendens att ALDIRG bli som man vill ha de,men jag är så jävla nöjf, ååh va hon kan! Det bästa är att det inte ser ut att ha vart hos en frisör ens, bara naturligt ljusbrunt, precis som jag ville ha´t! :)
Sen lite mer shopping...

Hem o plocka o fippla, bubba fram lite stolar bord o en grill - sen vart de grilla av. Carro, Maggan, Karin, Elin, Kim o sen kom Emma förbi ens väng också. bubbel o jordgubbar - fyfan, sommar!! åååååh, va underbart det är.
Sen slog de oss att vi skulle till hotellet, men som alla vet kan man inte gå till hotellet med mindre än en flaska bubbel i ådrorna, så här skulle de groggas på, sprit hade vi me dessvärre inge groggvirke. Vad gör man då? Jo! Man tilvlerkar sitt egna! Så där stod vi 4 pers o gjorde en juice på allt skit vi kommer över,. haha ha, "stay sharp and alert" drinken gjorde dock ingen succé. fifan.
Hottan blev det o de var ju kul till en början, men sen urartade det o jag har aldirg kännt mig så dum o naiv, har svårt att släppa det där, eller den där människan kanske jag ska säga.det bara gnager i huvet på mig.

SEN i går - så spelade jag golf!! Så jävla roligt! Ja, claes macke o Elin i sävne, ha ha skiiiitroligt! Men jag vette fan alltså om de är nån sport som ja kommer syssila ihärdigt med, ja som sa till evelina att det var nåt ja skulle satsa på till den här sommarn..., men ah, nångång ibalnd absolut!! hubbe var också med o han var ju galen...
Men de var riktigt mysigt att strosa runt på den där banan, o när man väl fick på en jävel - shit, då vare grymt :-)

i morse stavade jag iväg.. o halvvägs så kom ja på en upptäckt - jag hade ju stavarna fel, nu gick de ju bra mkt lättare.. :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0