omotiverad.

Fan, det känns som jag har miljarder saker att göra, sitter här på jobbet och det bara kryper i mig, har massor och göra o det bara snurrar i huvet. Fast jag vet inte vart jag ska börja. Ska träna med Mia ikväll, undrar om jag ska löpa en sväng innan, ah, känsn jobbigt, känns som jag inte ens komemr hinna det. Mat då? det är ju förfan tomt överallt.
Helgen var trevlig, jag hade nog roligast på bussen hem.. som sagt, jag gillar att fotografera(s).
Igår så gjorde Claes Eklund någonting..., mm, han har gjort det igen. vi snackar.., akvarium, han och martin hade gett sig fan på att det skulle köpa krigs-räkor. Han på affären sa att man måste ha akvariumet såtendes en vecka innan man släpper i dom, "ah men det har", vetandes att den stod tom på golvet hemma. När vi kom hem så var ju allti jätte roligt o spännande för pojkarna martin o claes, och i morse var det sorg, alla räkor är döda.
stackars Jens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0