d.ö.d

Jag har varit helt mosig hela den här veckan, så jävla trött. Och inte har det blivit bätre att man fått gått upp tidigt för att släpa iväg en ännu tröttare hund på spårkurs i världens ÖSREGN 3 timmar om dagen!! så jag har varit helt slut både igår och idag, så skönt när man fick komma hem idag o slänga sg på soffan till GOSSIP GIRLS Marathon, jo jag tackar!

Men känner att jag måste ut o springa, inte mycket som åkt ner i magen som vart nyttigt den här helgen, o inte har man sprunit sen i onsdags, o på tisadag är de vårruset FAN. Men jag orkar inte, jag är så jävla trött, och de är så mkt som måste göras eg här hemma, men jag orkar inte. Jag hinner aldirg med här hemmet, ser alltid förjävligt ut, gha.

Och ännu värre är väl att min mob är totlt borta?! Den ligger nog på en åker någonstans i grällsta, ännu bättre. FAAAN. Nej nu drar jag nå gammalt över mig.


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, fy fasen.. nu va de riktigt jävligt för dig!! kör hårt på ruset!!

2008-05-19 @ 09:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0