halva veckan.

onsdag o halva veckan kvar tills de är dags att ta helg, o dags för mig o hubbe o ta oss ann en spårkurs i västerås, ska bli spännande. Igår så tog vi premiär rundan rutn storängen i grällsta - hubbe var lyckligare än någonsin - figurera som ett rådjur när han flög upp o ner i de höga gräset - totalt lyckorus för den killen!

Fick fin besök strax efter att man klivit innanför dörren, Elin o Kim, sen dök även mejden upp, o de blev fortf räkor o geggor, GOTT - räkor slår aldrig fel, fler såna dagar. Hubbe hade kraschat o orkade verkligen inte leka med den där förbannade igelkotten - trots maddes vilja, ett jäkligt skönt tecken på att man fakstikt KAN trötta ut honom - matte pustar ut. Hemma fruarna gick precis som jag hade listat ut, trist att lille Carlos vart blind bara, men han har ju livet i behåll. det är bra.

I morse ringde klockan alldeles för tidigt - igen. jag avr grinfärig men tog endå beslutet att hala mig ur sängen, de är förjäkligt att gå upp tidigare än andra slahasar, de riktigt blöder i själen. hubbe titta på mig tveksamt när ja fråga om han skulle haka på, sen la han sig till rätta o drog efter djup lång suck.
Så jag tog på mig kläderna o kom på den brillianta idén att ta med stavarna. Det mina damer o herrar ska man inte underskatta  - stavgång, där snackar vi kordination, de är fan inte lätt o få till alltså.

Nehepp, ska beta av min hög på skrivbordet, jag kan inte längre veta utan bara ana var de är för färg på  mitt bord, men de är så lätt att hitta på andra saker istället. Ikväll blir de springning, med eller utan elin :) O sen kanske greys i heby, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0