MÅÅÅL!

En annan översättning

SPRINGA FORT - idioter
SPRINGA - DÄR skulle jag ha varit
JOGGA - SLASHASJÄVLAR SOM JAG HATAR
STROSA - Ah de vette fan

Blå himmel, stämning på topp, Peter Sipen som nån slags underhållare /Dj/startare.
Vi ställde oss i jogging gruppen, o värmde upp till ett ganska så klent värm-upp-program.
Sen startade alla grupper och sist - vi. det tog ju rätt lång tid innan man kunde börja löpa, eller ah 10 min, sen så var de ju så jäkla hårt med asfalt (såklart..den är ju hård) men sen så, alla i gruppen utom Sara o Alma som hade STROSA klassen pinna på bra, sen började vi tappa Erika (kusin) o Maria, de andra tjejen. Jag, Marie (kusin nr 2) o Elin sprang på bra, men då vare ju massa slashasar som bar lunkar och VÄGRAR att flytta sig, VAFAN, tror dom att dom ska komma först eller?! Jävla idioter, jag hade ett hatobjekt somverkade vara utsänd för att enbart vara en finne i röven på mig, men de jäveln kom vi om. Marie fråga mig om vi var halvvägs, "eeh, nja snart kanske, dårå? "jag tror jag känner att jag vill börja öka, men ja måste ju palla oxå, men ni märker om jag börja kuta på..." sagt o gjort, som en jävla hjort sick sacka hon som en idiot fram i bland allt folk, o ja o elin va inte sena på. Fan vilket tempo vi hade då. Sen i sista kurvan så slängde hon sig in i en buske då hade hennes skonöre gått upp o jag tänkte att där hade ja o elin en chans att hämta andan o vänta in henne. Men elin hade ess ett i skjortärmen, hon kommer som en jävla gazell på upploppet, jag hade inte chans haha - rätt in i mål - rätt in i en medalj - 43 min på måltavlan, men från att vi kunde springa så vleb det 33 min, de tyckte jag var ritkigt bra, iaf för att inte ha sprungit på en vecka och speciellt för ELIN - hon  va grym, jag är såååå stolt över henne :)

Sen så fick man ställa sig på led, fick en varsin coop-kasse o sen gick man bara längs de där ledet så kom de massa o la ner en jäkla massa gott i påsarna, skit kul :) Sen hade vi värsta mysiga picknicken med vårat lags lilla korg somman fick, så mysigt, snacka om att man är mer inspirerad och MOTIVERAD o löpa nu, o spec anmäla sig till flera lopp, så jäkla kul :)) och då i klassen SPRING

å jag kan bara säga en sak - GO - Silverlök. I.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0