ny vardag..

nya rutiner :- )

Den här veckan har jag verkligen längtat efter. Tänkte så förra veckan - om en vecka, inte långt kvar - SNART. Nu är vi där.
Började morgonen med att ligga o dra mig med claes, klockan stod på snooze o de va riktigt skönt o ine behöve flyga upp o iväg med stressen i halsen. Så jag drog mig till halv 9, men en del människor tror man är har tid med dom dygnet runt, så när klockan var 9 hade det redan ringt 5 pers ang. galleria förfrågningar. Herregud. Sen tog jg en kopp the  tog en promenad i det UNDERBARA krispvädret med Hubbe. Skönt att få ha tid med honom. Sen tog jag tah i mitt skrivbord på jobbet o kasta de mesta - ska fortsätta i morgon. Har haft som mål att efter den 25 ska de börja se ut som ett kontor - o jag ser början av det nu....

Sen åkte jag ner till Galleria - SALA TORG - jag gillar namnet ja. Eller jag ska säga så här - det har alltid varit vårt projketeringsnamn i två år, sen när de kom till delen "vad ska gallerian heta?" då föll de sig naturligt. Dels för att vi alltid kallat de så - o sen för att i namnet ska de även komma fram vart galleria finns - i SALA o vid TORGET. punkt.

Hade lite möten på förmiddagen, men annars mest en massa små "fix" jäkligt skönt. Sen åkte vi ner efter 17, jag köpte mig ett par jeans, en jeansklänning o en sallad hem till kvällsmat - sen drog jag till heby o tg en promenad med hebyjäntorna - såå skönt väder. Är de lika fint i morgon ska ja släpa med mig hubbe til eljusspåret o komma i gång me flåset!!!!

SÅÅ skönt o ha vanlig dagar... aaaaah !=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0