easter

vore ju skönt med påsklov, men nej,nu är man vuxen o tar inte del av såna förmåner.

hare precis vart i gallerian och "pyntat" lite hängt upp påskägg och kycklingar över mercato, o vridit om ljuset i ljuslådorna till gult, fint. innan dess var jag o claes på en jätteskön långpromenad me hubbe, han fick härja loss i skogen och det var ju underart o gå runt utan massa snö OCH det fanns en massa blåsippor, lovely!

i helegn var de utgång, jäkligt kul tack maddo för en toppen förfest, nu vet vi hur alla vill bli tillfredställda...haha.

Nu har alla tjejer bokat in en resa till barca. känsn tråkigt att inte hänga på samtidigt som jag inte kan boka in så långt in i framtiden, inte just nu ivf. en vecka känns som lång tid också, en långweekend hade räckt och midsommar firar jag gärna i sveriga (..eller ayia napa.. :) ). så just nu känns det som ett bra val, men vi får se, jag och evelina kanske hittar en sista minuten och kan dra ner en sväng, vi får se!

tänkte del amed mig av en skön bild på hubbe o hans polare. sina 3 boxer vänner, snacka om att folk glodde på oss i söndags, de trodde väl att vi bedrev kamphundsläger eller nåt, hubert går med huvet högt och är SÅ nöjd att visa upp sig med polarna i stan,haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0