påsk

haft en riktigt skön påsk.
i torsdags hände eg ingenting, elelr martin, tommy hängde här och jag hade gjort gudomligt god mat.
i fredags så drog jag, kim och evelina till kungsör och kikade på fotboll... oj, oj, det var dramatik. claes fick en sjujävla smäll på en kille som taoade andan totalt o låg o kved o kunde fan inte andas på den närmsta tiden, vet inte hru många bröstben som rök där - han var inte kapabel till mer spel, när han ligegr där o kvider hör man json kommentar "men släpa av han från plan så vi kan lira då??!!", då vart det liv i luckan.

sen drog vi hem, ja o kim fortsatte till tegelvallen på grillning - trevligt och efter det så vart det ett par glas på norrmanska o varsin pubtallrik, fler kom o joina - ritkigt trevligt o många hemvändare!!

På lördag så delade vi ut påskägg i gallerian, haha, det är en historia i sig.
men på kvällen blev det fest hos martin o sen ut på hotan, helt Ok!

Idag vaknade jag upp åt att claes hoppa upp o börja städa här hemma, sen gick han ut o beskar ett päronträd - sådär bara en bakfull dag. ja släpade mig ut o la mig o sola, underbart väder, de slutade med att ja o claes tog vbåra hojjar  o cyklade till heby på jätte god påskmat, supertrevligt hemma hos mamma o jonas. sen skulle man hem igen... fyfan, fdet svider nu kan jag säga. claes mamma råkade försäga sig men i sommar ska hela familjen plus lite andre släktingar åka med deras bolag wallers till gbg - sova på hotell, gå på U2 o bara ha de skönt, två nätter, skit kul ju :-)

 nu bär det av på fest
 martin kan
 världen härligaste classeman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0