Uppsala!

Skön vecka - i morgon blir det ledigt, tänkte ta mig en långpromenad med hubbe på morgonen, gå förbi på ett mysigt ställe och köpa med mig en frukostpåse - åka hem göra iordning mig och sen åka till uppsala, hoppas på att de blir en mysig pick nick?!! Fint väder ska det bli också, underbart :- )

Sen ska jag nog ta mig hem till sala och kanske blir det någon grillning där elelr i heby, återstår att se!
Men alles trevligt blir det nog!
BRA dag i dag med - tidigt morgonmöte, sen bestämde jag mig att strosa rutn lite i butikerna innan dom öppnade, handla lite på H&M o sen gick jag till Kicks och köpte en ny mascara och en consealer från clinique -  bonus, en väska med massa pinaler i, utan att ja visste omde, sånt blir man lycklig över. Gick till apoteket och shoppade upp m in sista hundralapp i plånboken på vitaminer! Sånt är väl bra!? :-)

Ses i morgon hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0